torsdag 13 maj 2010

Underbar dag!!

Har haft en fantastisk dag med min familj och kära svärfar och svärmor! Varit ute i skog och mark hela dagen, där trivs jag som bäst !! Tittade på underbara små lamm, en hel lada full med får och lamm.... låter rätt högt när dom ropar på mat, barnen blev livrädda så syftet med att roa barnen blev liksom inte som vi planerat, men jag tyckte att det var skitmysigt ;) !! Sedan var vi och tittade på ett torp som " svärisarna " är spekulanter på...JÖSSES vilket fantastiskt ställe !!! Torparidyll när det är som bäst...ville inte åka därifrån !!! Sedan "råkade" vi stanna på ett par loppisar oxå, hade lite ont om tid och lösa pengar så det blev mycket kvar som jag gärna hade tagit med mig hem !! Men två stolar och några glasflaskor fick följa med :) !! Ska åka på loppisturne i området snart..... med pengar och utan barn :)!!
Lite frusna så nu myser vi framför brasan..............
Trevlig kväll !!
Kram Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar