söndag 14 november 2010

Hej kära vänner!!

Vi har fått virus i våran dator :(... Jag känner mig handikappad och får abstinens, tänk att man är så beroende av den lilla apparaten. Är hos min föräldrar och gör ett litet inlägg. Hoppas det fixar till sig snart så att jag kan återkomma med bilder...har lite på hög nu :). Hoppas ni har det gott och att vi ses snart!! Igår var jag i en underbar liten gårsbutik som heter  http://wallmokrans.se/  , väl värt ett beskök för alla inredningsfreak :). Nästa helg är det julmarknad där!
Kramar Madeleine

6 kommentarer:

  1. Heeej:)! Här här du ju! Jag som precis hade hittat till dig och blev så förtjust i din blogg. Var orolig att du slutat blogga. Men nu vet jag. Då kan jag vänta i lugn och ro nu;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Visst blir man handikappad när man varken kommer åt sin mail, bank, blogg o.s.v. Hoppas att det ordnar sig snart! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej, fina bilder du tar. Hittade hit av en slump, men blev sittandes en stund...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Hoppas att det ordnar sig med datorn snart, det är aldrig kul att få virus!!!

    Tänk att det vankas julmarknader redan.... mm, så roligt! Man kanske skulle prova den du nämnde! Jag var in och kollade på deras hemsida, och butiken såg jättemysigt ut!!!

    Hoppas att ni haft en fin dag och att ni får en bra start på den nya veckan!!!
    Var rädd om dig!!!
    KRAMAR♥

    SvaraRadera
  5. Åh vet hur trist det är hoppas datorn snart är fixad igen!
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  6. Vil bare glæde mig til du er tilbage igen- med eller uden billeder. :-)
    Ha´den fineste uge
    Kram Birgitte

    SvaraRadera