lördag 3 september 2011

Höst i soffan.






Nu verkar de flesta bli sugna på att "murra" till det hemma och jag är inget undantag. Mina blekblå linnekuddar får stanna men så lägger jag till lite olika grå nyanser å sim sala bim så är det höst ;). Är väldigt sugen på en mörkgrå matta från IKEA också, inte omöjligt att det blir en sådan. Det är väldigt mycket som jag blir sugen på att fixa och trixa med såhär på höstkanten. Står ett gammalt skåp i garaget som jag ropade in på auktion för ett tag sedan som jag måste bestämma mig för vad det ska bli för färg och var det ska stå, en tavelvägg ska fixas till.... och så vill jag tapetsera om byta ut allt ;).
Ha en skön Lördag, själv ska jag snart ta mig till jobbet men ser fram emot en ledig måndag :).
Kramar Madeleine

11 kommentarer:

  1. Hej!

    Så "höstigt" och fint hos dig! Hoppas du fåre n fin dag, trots jobb.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Fina färger.:-) Stina

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Vad är det med hösten? Jag vill också förändra, byta ut och fixa med allt möjligt. Kul i och för sig.

    SvaraRadera
  4. Så snyggt med de gråa kuddarna... och, som alltid, lika snyggt i ert vardagsrum!!! :)

    Önskar dig en behaglig jobbarhelg! ♥

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Jättefint med lite grått, bland kuddarna!

    Visst blir man sugen på att ändra om lite hemma, nu när vi byter årstid.

    Kram D

    SvaraRadera
  6. Känner likadant!
    Jag blir sugen att fixa och piffa här hemma. Tur vi har mängder av projekt så det är bara att sätta igång ;-)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hei.

    Veldig koselig. Blått og grått er vakkert sammen. Så fint pledd du har også.

    Ha en "mysig" søndag.

    Klem Mona C

    SvaraRadera
  8. God kväll !

    Visst är det lite så med hösten att man ändra och fixa. Boa in sig lite att orka hela hösten och vintern.
    Men jag gilar hösten och på nått sätt den lugnet som den tar med sig.

    Jätte fint på soffan ! Fina jordnära färger.
    Gillar dom....med.

    Ha en fortsätt fin helg trots jobbandet ;)
    Det gör jag med ;) jobbar alltså men det är så skönt att få vara ledig på veckan istället ;)

    Ha det gott ! Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  9. Nu kommer hösten närmre men idag har det varit otroligt fint väder!
    Älskar grått i alla nyanser, snyggt!

    kram

    SvaraRadera
  10. Så fint det blev i soffan, själv har jag inte riktigt börjat "murra" ännu, här känns som högsommar fortfarande!

    Ha det fint!

    Kramar

    SvaraRadera