måndag 27 augusti 2012

Hej, såhär på måndagskvällen..

Ramar och pennor från Wallmokrans


Mycket fint från Lisbeth Dahl må jag säga, detta är sådana här trevliga saker som gör mig lite extra glad. Har tänkt att ta mig i kragen och fixa till en tavelvägg med lite utvalda kort på barnen. Ja, det finns ju några stycken kan jag lova, så det kan ju ta lite tid att välja ut! Men vilket år som helst nu så ska det nog hända.
Vill tacka för de fina kommentarer jag fick i inlägget nedan, det värmer gott!!
Många kramar till er som tar er tid att titta in!!
Kramar Madeleine

6 kommentarer:

  1. Så fint och vilken härlig turkos färg, kram

    SvaraRadera
  2. Vackert med turkost, fint det ser ut!

    SvaraRadera
  3. Fin blogg och fina familjebilder:)

    Allt gott/ Sofia PR

    SvaraRadera
  4. Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! Du kan bland annat vinna ett presentkort hos Online Design, som har såå mycket fin inredning i Shabby-stil :) Det enda du behöver göra för att vara med är att berätta vad du skulle köpa om du vann!

    Här hittar du den: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/august/tavling-2-st-vinner-presentkort-hos-onlinedesign.html


    Tävlar man inte, kan man inte vinna ;) Lycka till :)

    SvaraRadera
  5. Åh, jag faller också alltid får de där färgglada och vackra tingen - och särskilt när de är turkosa :)

    Jag såg att du är en av finalisterna i charmigaste hemmet. Grattis! Jag ska givetvis lägga min röst på dig! Hoppas att du vinner! :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå vad gullig du är!! Många kramar till DIG!!!

      Radera