söndag 21 oktober 2012

Dottern partajar..



Igår ramlade det in 13 glada barn så var det partaj för hela slanten, frosseri, dansstopp, kurragömma och en glad liten dotter med bordet fullt av presenter. Så avslutades kvällen med kompisövernattning, två fnissiga tjejer somnade inte speciellt tidigt om man säger så. Det finns många roliga historier att bryta ihop över just då det är läggdags. 
Sitter i detta nu och tittar ut på höstruskigheterna och funderar på om man ska ta med sig familjen ut en sväng, eller om man ska skita i det helt enkelt!! Brasa och fika känns också rätt så lockande idag!!
Hoppas ni haft en fin helg!!
Kramar Madeleine

2 kommentarer:

  1. Vad fint dukat....Och vad fint det var med bara en massa mumsmums på fatet....Älskar dessa munkar....

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt färgglatt det är! och jag kommer ihåg de där kompisövernattningarna när jag var liten. Inte sov vi mycket, men oj, vad roligt det var. Min dotter är fortfarande lite liten även om hon och hennes kompisar börjar prata om att sova över hos varandra, men jag tycker de får vänta lite till.

    Själv gick jag inte längre än till garaget igår, städade en hel del och drack te med mamma, inte så dumt.

    SvaraRadera