söndag 16 december 2012

Nummer tre..



Idag bjuder jag på lite brusiga kvällsbilder.

Har jobbat hela helgen och dagarna rullar på i en faslig fart, det gäller att ta vara på de lediga timmarna. Landade hemma nu framåt kvällen så vi har hunnit med att göra knäckklubbor a la Ernst, vi gjorde dem förra året  också och succén var ett faktum. Appråpå Ernst så är ju den lille pöjken på tv ikväll, det ska inte missas!! Granen pyntades igår och tänk att det är lika mysigt varje år. Lite deppigt att snön håller på att töa bort bara jag hoppas på mer minusgrader och mer snö!!

Hoppas ni haft en skön helg, själv så går jag och längtar ihjäl mig till juledigheten.
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

3 kommentarer:

  1. Gott med knäck och roligt att göra något annat av den. Nu blir det Ernst på TV för mig

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också efter ledighet. Blir 5 dagar sammanlagt och det behövs verkligen. Klubborna ser lyxigt enkla ut, gott! Dina fina bilder av ert ljuvliga hem gör mig som vanligt alldeles tokglad :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det ser ut! Här blev det också Ernst ikväll=)

    SvaraRadera